Is jouw website toe aan een update?

Als je een website hebt voor je bedrijf dan kan het geen kwaad om deze zo af en toe eens een grondige make-over te geven. Veel bedrijven doen dit, ook bedrijven die hun huisstijl niet willen veranderen. Denk aan bedrijven als Albert Heijn en Heineken. Die zullen niet zo snel besluiten tot en andere huisstijl. Hun logo’s zijn immers heel beroemd. Maar ze passen wel met enige regelmaat de huisstijl van hun website aan. Dit doen ze om de website aantrekkelijk te maken en te houden voor de bezoekers. Als je merkt dat het aantal bezoekers van je website terugloopt dan wordt het wellicht tijd om een make-over te doen.

Benut je update voor goede SEO voor je website

Als je website dan toch aan een make-over toe is, dan is dat ook het goede moment om naar de inhoud van je teksten te kijken. Die moeten SEO proof zijn. Hiermee zorg je ervoor dat je website goed wordt gevonden door Google en andere zoekmachines. Het opfrissen van de teksten op je webpagina kan dan ook zeker een aanrader zijn. Je kunt webteksten laten schrijven door een professioneel bureau als je hier zelf niet handig in bent. Zij zijn in staat om goede teksten te leveren, ongeacht de branche waarvoor je website is. Van een goede tekstschrijver mag je verwachten dat hij of zij zich in kan lezen en vervolgens de juiste teksten kan aanleveren. Alleen als de website erg specifiek is zal je wellicht hier en daar wat extra toelichting moeten geven.

Je website kan er weer een paar jaar tegenaan

Als je bij een restyling van je website ook meteen de teksten laat screenen op SEO kan je webpagina er daarna weer een paar jaar tegen. Je hoeft echt niet ieder jaar te investeren in een grote ommezwaai. Je kunt na een grondige update wel weer een paar jaar vooruit. Het enige wat je hoeft te doen is met enige regelmaat nieuwe teksten op je website te zetten. Ook hiervoor kun je uiteraard gebruik maken van de diensten van een professionele tekstschrijver.

https://www.textmakelaar.nl