5 manieren om uw begrafenisondernemingswebsite relevant te houden in 2018

5 manieren om uw begrafenisondernemingswebsite relevant te houden in 2018

Helpt de website van uw uitvaartcentrum uw uitvaartbedrijf of doet het pijn?

De kans is groot dat als u geen bedankjes van families ontvangt over hoe behulpzaam of educatief uw website is, het uw uitvaartbedrijf daadwerkelijk schade kan toebrengen.

Het is altijd goed om een check-in te doen en ervoor te zorgen dat uw website nog steeds relevant is, functioneert en uw families helpt om door het slopende proces van het verlies van een geliefde te navigeren.

En gelukkig hebben we 5 vragen voor u gecreëerd om u te helpen een beter beeld te krijgen van waar uw website zich bevindt:

1. Is uw website echt waardevol?

Het eerste wat uw potentiële klantenfamilies hopen dat uw website voor hen zal doen is…. trommelrol alsjeblieft… help ze! Een recent onderzoek heeft uitgewezen dat 47% van de kopers ergens tussen de 3 en 5 stukjes inhoud consumeren alvorens te beslissen om een aankoop te doen. Dat betekent dat als uw gezinnen niet in een onmiddellijke behoefte situatie, zullen ze waarschijnlijk wat onderzoek te doen op uw website doen voordat ze de telefoon om u te bellen.

Hoe het te doen: Let op de vragen die je familie vaak stelt, en zet die inhoud zoveel mogelijk op je website. Vul uw website met gidsen, FAQ’s en andere relevante informatie voor gezinnen voor, tijdens en na de uitvaartdienst.

2. 2. Maakt u gebruik van de kracht van video?

Uit de statistieken blijkt dat 60% van de websitebezoekers op een video op uw uitvaartwebsite zal klikken als die beschikbaar is. Video is misschien wel de makkelijkste en meest effectieve manier om gezinnen op te voeden, vooral op emotioneel vlak. Video is ook bewezen om families langer op uw website te houden, wat op zijn beurt leidt tot een hogere conversie ratio, dat is internet spreken voor meer mensen die bij u kopen.

Hoe het te doen: Betrek klantenfamilies vanaf het begin door een video op uw website, vooraan op uw homepage, te plaatsen. Sullivan & Son Funeral Directors doet er echt goed aan om hun klantenfamilies emotioneel te betrekken en hen te informeren over de waarde van een feest van het leven met een video van Hollywood-kwaliteit op hun homepage (zie hieronder).
Hegarty-Scalia Funeral Home heeft een volledige pagina met bronnen voor gezinnen om in te duiken als ze die nodig hebben (zie hieronder), met nuttige links en inhoud die vragen beantwoordt die ze elke dag door gezinnen worden gesteld.

3. 3. Maak uw website sociaal

41% van de Amerikanen zegt dat het belangrijk is dat de bedrijven waarmee ze zaken doen een sterke sociale media-aanwezigheid hebben. Met dat in het achterhoofd zal het inbrengen van uw sociale media-aanwezigheid in uw website u helpen om vertrouwen op te bouwen bij uw families en hen de kans geven om u te leren kennen voordat ze door uw deuren lopen.

Hoe dit te doen: Dit kan zo eenvoudig zijn als het plaatsen van uw Facebook- en Twitter-handgrepen op uw site op een plaats die gemakkelijk te vinden is. Op sociale media is een concurrentievoordeel voor u, dus zorg ervoor dat u gezinnen laat weten dat u er bent om met hen in contact te komen!

4. 4. Is de inhoud van uw website vers?

Als u een website zag die geen gewone inhoud publiceerde, zou u zich waarschijnlijk afvragen wat de legitimiteit van het bedrijf is. Zijn ze nog steeds open? Zijn ze betrouwbaar? Geef ze om hun bedrijf? Als uw begrafenisondernemingswebsite niet regelmatig nieuwe inhoud plaatst, overweeg dan om er een prioriteit van te maken, zodat gezinnen zich veilig voelen wanneer ze op uw site terechtkomen. Zorg ervoor dat u uw website fris houdt door deze bij te werken met nieuwe inhoud zoals rouwadvertenties en eerbetuigingen, artikelen, updates en meer.

Hoe dit te doen: Als u echt wilt opvallen onder uw concurrenten, en de kracht van de eerste drie punten in dit bericht wilt combineren, overweeg dan het starten van een blog die u ten minste eenmaal per week bijwerkt. Dit zal Google in staat stellen om uw website te begunstigen (ze vinden het prettig als websites regelmatig waardegedreven content publiceren), sociaal vertrouwen op te bouwen met uw families en u te helpen hen waarde te bieden direct vanaf de knuppel.

5. 5. Onderscheid uzelf van uw concurrenten

Uw potentiële klantenfamilies willen weten waarom u uniek bent ten opzichte van uw concurrenten, en ze willen niet moeilijk zoeken naar het waarom. Dit is echt een plek waar je je op emotioneel niveau in contact kunt komen met je potentiële families. Wees niet verlegen – deel uw unieke verhaal, uw sterke punten en wat u voelt, maakt u anders dan andere uitvaartcentra in de stad.

Hoe dit te doen: Wijdt een deel van uw website aan uw unieke waarde. Schoedinger Funeral Home doet het heel goed om het verschil te beschrijven door een opsomming te geven van hun unieke diensten en speciale aanbiedingen. Dit geeft gezinnen de kans om zichzelf te onderwijzen, in plaats van alleen maar verkocht te worden. Merk op dat Schoedinger nooit iets over hun prijs vermeldt – maar zich in deze sectie richt op hun unieke waarde.

https://nationaaluitvaartcentrum.nl/