Werk jij nog steeds met papieren werkbonnen omdat je bang bent dat digitaliseren moeilijk is? Dan hebben wij de perfecte oplossing voor jou! Benieuwd wat dat is? Je leest het in dit artikel. Werkbonnen digitaliseren met Simple-Simon: snel, eenvoudig en direct geregeldAls slimme ondernemer wil je natuurlijk niet onnodig veel tijd besteden aan bijvoorbeeld het ontcijferen en overtypen van handgeschreven werkbonnen, het voeren van dubbele administraties, steeds heen en weer bellen met de buitendienstmedewerker om te vragen waar de werkbonnen blijven en het zoeken naar kwijtgeraakte werkbonnen.Hoog tijd dus om je werkbonnen te digitaliseren en je handgeschreven bonnen gedag te zeggen. Met de Slimme Werkbonapp van Simple-Simon digitaliseer jij jouw werkbonnen gemakkelijk en snel. Bovendien bespaar je hierdoor direct tijd, geld én verhoog je ook de werkkwaliteit. Dagelijks maken maar liefst duizenden vakmensen gebruik van Simple-Simon’s werkbon oplossing. Daardoor is Simple-Simon marktleider op het gebied van werkbonnen en planning. 1. Versnel je werkprocesNiet alleen realtime je werkbonnen inplannen, maar ook efficiënt je uren en materiaalverbruik op de werkbon registreren. Dankzij Simple-Simon’s grafisch planbord heb je altijd inzicht in de planning, niet alleen de kantoormedewerkers maar ook je collega’s in het veld. Pas de weergaven van het planbord aan naar jouw wensen en behoeften. Klaar met je werkbon? Laat je klant meteen tekenen voor de bon. Meld deze gereed zodat je direct de factuur kan maken. Kies je er bovendien voor om Simple-Simon te koppelen met jouw boekhoudpakket, dan staat de factuur hier meteen klaar en kan je deze direct versturen. 2. Maak minder foutenWerkbonnen kwijt raken, en vergeten of gemiste afspraken behoren tot het verleden. Bovendien ben je niet langer bezig met het ontcijferen van bonnen. Een typfout is zo gemaakt. Aangezien je met Simon’s werkbonapp geen data meer over hoeft te typen, maak je hierin minder fouten. Onnodig heen en weer bellen bij wijzigingen in de planning, hoeft met het digitaliseren van je werkbonnen niet langer. Dankzij de realtime synchronisatie is alle data altijd actueel, voor iedereen binnen de organisatie. 3. Communiceer gemakkelijker met klantenStuur je klant een sms of e-mail omtrent de planning en bij eventuele wijzigingen. Met zelfgemaakte formulieren, checklists en foto’s voorafgaand en na de werkzaamheden, informeer je jouw klant over de uitgevoerde werkzaamheden. Zodra je de werkbon gereed meldt, stuur je deze onmiddellijk via e-mail naar je klant. Ervaar zelf de voordelen van Simple-Simon met een gratis testaccount. Of plan direct jouw gratis online live demo in waarin alles uitgelegd wordt. |
