Als ondernemer bent u het liefst dag en nacht voor uw klanten bereikbaar, maar dit is natuurlijk niet realistisch. Het aannemen van een medewerkster om klanten te woord te staan aan de telefoon is duur, en voor sociale media heeft u al helemaal geen tijd. Met het beantwoorden van e-mails bent u al een halve dag bezig, en dan kunt u nog niet eens uw eigen werk afronden. Het duurt allemaal erg lang dus als u het zelf wilt doen, en hier moet een oplossing voor gevonden worden. Het is belangrijk om op elk moment bereikbaar te zijn voor de klant. Het liefst zelfs 24 uur per dag, 7 dagen per week. Dit is echter totaal niet haalbaar als u de enige persoon bent die de telefoon op kan nemen. Een werknemer hiervoor aannemen is dus te duur, dus wat moet u dan? Het is tegenwoordig gelukkig mogelijk om dit soort taken uit te besteden. Bij uitbesteden wordt vaak alleen gedacht aan sociale media, maar de telefonie kan ook worden uitbesteed. U kunt namelijk een bedrijf inhuren dat doet aan telefoonopname voor andere bedrijven. Zo’n telefoonservice is ontzettend praktisch, omdat u nergens aan vast zit en de prijs erg laag ligt. U betaalt een heel stuk minder dan wanneer u bijvoorbeeld een parttimer aanneemt om voor een aantal uurtjes per week de telefoon op te nemen. Hierbij komt dan ook weer salarisadministratie kijken, en dit maakt de optie alleen maar minder aantrekkelijk. Kijk dus eens online wat de mogelijkheden zijn van telefoonopname en wie weet neemt u binnenkort niet meer zelf de telefoon op, maar laat u dit voor u doen. Het gesprek wordt dan op geheel professionele wijze gehouden en de medewerkster die de telefoon beantwoord is goed ingelezen over uw bedrijf, dus de klant wordt kundig te woord gestaan. |
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/ |