SEO is niet iets wat je een keer doet en dan vergeet. SEO’s experimenteren voortdurend om te ontdekken hoe ze uw optimalisatie kunnen verbeteren. Mensen zouden bijvoorbeeld eerder op een knop klikken als de tekst anders was, of ze zouden langer op een website kunnen blijven als sommige ontwerpcomponenten werden gewijzigd. Er zijn altijd mogelijkheden voor ontwikkeling, en de SEO waarmee u werkt, zou dit moeten weten. Als dat niet het geval is, moet u een andere SEO-bedrijf zoeken dat dat wel doet. Woont u in Den Haag, dan zou u bijvoorbeeld kunnen zoeken naar een leuke SEO Den Haag. On-page SEO en trefwoordenOn-page SEO houdt zich bezig met aspecten van de pagina’s van uw website die u gemakkelijk kunt wijzigen. Trefwoorden spelen een belangrijke rol. Mensen typen een zoekopdracht in een zoekmachine om iets te vinden. De inhoud die volgens zoekmachines past bij het zoeken op trefwoord op basis van al hun rangschikking criteria, wordt vervolgens opgehaald, en dat zijn er veel. Om te rangschikken voor zoekwoorden, moet u ze in de inhoud van uw website gebruiken, zodat zoekmachines kunnen begrijpen waar elke pagina over gaat. Links en earned mediaEarned media is een term die verwijst naar handelingen die helpen bij het promoten van inhoud, diensten en bedrijven die op een website worden gepresenteerd. Een SEO neemt hier contact op met relevante websites of blogs in uw vakgebied om te zien of ze bereid zijn om te linken naar de informatie die u hebt voorbereid of deze te delen. Hoe meer links van hoge kwaliteit die naar uw materiaal verwijzen, hoe betrouwbaarder het zal lijken voor zoekmachines en gebruikers, en hoe beter het zal ranken. Google heeft specifieke regels over wat SEO’s wel en niet kunnen doen bij het verkrijgen van links, zoals het kopen van links van andere websites. Als een SEO dat doet, kan uw site worden onderworpen aan zware straffen. |
Leren over de wereld van SEO
