Als je een bedrijf of een organisatie hebt of als je zelfstandige bent, zal je veel moeten regelen. Ook zullen er best wel een aantal mensen contact proberen op te nemen. Het kan echter zijn dat je niet altijd beschikbaar bent, omdat je bijvoorbeeld een vergadering hebt of gewoon een keertje een middagje vrij hebt. In dat geval is een goede telefoonservice heel erg handig. Door gebruik te maken van zo’n professionele telefoonservice is je bedrijf of organisatie altijd beschikbaar, ook al ben je dat zelf niet. In dit artikel zetten we alle voordelen van telefoondienst op een rijtje en zullen we je er iets meer over vertellen. Ben je benieuwd of dit iets voor jou is? Lees dan snel verder. Wat is een telefoonservice?Een telefoonservice is in te schakelen als je zelf niet beschikbaar bent, of op de piekmomenten en je vaste telefonistes het niet meer bij kunnen houden. Je kan professionele telefonistes inschakelen om voor jou de telefoon op te nemen. Van tevoren voer je een gesprek met de telefoniste die je inhuurt en kan je instructies geven. Zo kan je zelf bepalen hoe de telefoon aangenomen wordt en welke informatie de telefoniste allemaal mag en kan geven. Na elke dienst zal er een overzicht gemaakt worden van alle telefoontjes en wat er besproken is, zodat je niks mist. Als er dringende boodschappen zijn die je toch echt zelf moet horen, is er ook altijd nog de mogelijkheid om door te verbinden. De voordelen van een telefoonserviceEr zitten dus echt een heleboel voordelen aan een goede telefoonservice. Zo behoud je je klanttevredenheid, doordat je klanten altijd te woord worden gestaan en er met ze meegedacht zal worden. Een goede klanttevredenheid is cruciaal voor elk bedrijf. De telefonistes zijn bovendien ervaren en weten precies hoe ze mensen te woord moeten staan. Ze weten hoe ze met lastige klanten om moeten gaan en hoe ze het best mensen kunnen helpen via de telefoon. Bovendien worden de telefoontjes meteen doorverbonden naar de telefoniste die de telefoon aanneemt met de naam van jouw bedrijf, waardoor de beller denkt dat hij met een medewerker van het bedrijf aan het praten is. Voor wie is een telefoonservice handig?Bijna iedereen kan een telefoonservice inschakelen. Het is dus echt niet alleen voor grote bedrijven die tientallen telefoontjes binnen krijgen per dag. Natuurlijk kunnen ook grote bedrijven een inbound callcenter inhuren. Vooral op hele drukke momenten is dit handig. Zo verklein je de wachttijden, waardoor klanten sneller te woord worden gestaan. Ook zelfstandigen hebben baat bij een goede telefoonservice. Zo kan een zelfstandige wat werklast bij zichzelf wegnemen, als hij of zij een telefoniste inhuurt. Je zou als zelfstandige een telefoonservice in kunnen huren op dagen dat je veel moet regelen of veel overleggen in hebt gepland. Zo kan je je focussen op alles wat je moet doen, zonder afleiding van verschillende telefoontjes. Je kan ook altijd per dag of zelfs per uur beslissen wanneer je een telefoonservice inschakelt.
|