Met een chatfunctie op uw website verhoogt u de klanttevredenheid

Adviesportal

Verbeter de klantinteractie door een chatfunctie toe te voegen op uw website. Zo geeft u uw klanten een manier om direct contact met u op te nemen, zonder eerst een formele mail op te hoeven stellen of een telefoonnummer te bellen. Uw klant kan direct de vraag stellen waar hij of zij antwoord op wil hebben en dit zorgt voor een gestroomlijnde ervaring op uw website. Hierdoor zal de klanttevredenheid omhoog gaan, wat u meer conversies en betere marges oplevert. Het is de investering dus zeker waard om een chatfunctie te laten maken voor uw website.

Stroomlijn uw klantprocessen met een chatbot

Wanneer u door Eerstestap een chatfunctie voor uw website laat maken, heeft u de mogelijkheid om hier een chatbot bij te laten installeren. Deze vorm van Artificial Intelligence (AI) kan zowel eenvoudige als complexe klantprocessen stroomlijnen. Daarnaast is de chatbot 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar, waardoor uw klanten direct antwoord krijgen op hun vragen. Bovendien bespaart de chatbot u veel tijd en geld, omdat de bot routinematige taken van uw werknemers over kan nemen. Zo kunnen zij zich focussen op uw core business en verloopt de klantenservice op een gestroomlijnde manier waar zowel uw bedrijf als uw klanten baat bij hebben.

Verbeter de klantinteractie op uw website

Eerstestap doet meer op het gebied van klantinteractie dan het installeren van een chatfunctie op uw website. Ze kunnen ook andere off-the-shelf IT-oplossingen en maatwerkoplossingen leveren. Denk daarbij bijvoorbeeld aan video’s die complexe onderwerpen op een heldere en begrijpelijke manier uitleggen. Of video’s die de impact van de verschillende keuzemogelijkheden op uw website weergeven. Ook voor advies kunt u de experts van Eerstestap inschakelen. Neem hiervoor gerust contact met hen op. Ze vertellen u namelijk graag meer over de mogelijkheden van goede klantinteractie.